reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
roman csikos

roman csikos

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snazim sa vyhybat plytkosti, ceste po povrchu, unavuje a zbytocne pri nej stracate cas, prezit hlbku v comkolvek co robite, citite je pre mna jeden z najvacsich darov zivota, aj ked si niekto moze povedat naco si komplikovat zivot... Zoznam autorových rubrík:  názorSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Súvaha bytia

roman csikos

Súvaha bytia

Stretol som na ulici človeka. Človeka, ktorého som poznal a hoci sme nikdy neboli priatelia, ba dokonca sa ani nezdravíme a mám silnú pochybnosť, či ma vôbec v nejakej vzájomnej súvislosti registruje, zapamätal som si ho. Navždy. Práve cez neho som pochopil aká je dnes cena jedného ľudského života....

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu